مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


احمد رسولي‌نژاد در گفت‌وگو با فارس، درباره نقل و انتقالات گفت: اين ايام مي‌گذرد و ما که در باشگاه مسئوليت داريم بايد مراقب باشيم و تحت تاثير اين فضاي کاذب قرار نگيريم. آن چيزي که بيشتر به اين مسائل دامن مي‌زند دلال‌ها هستند که براي بازيکنان درجه 2 و 3 رقم‌هاي سنگيني را طلب مي‌کنند.

* نبايد اجازه دهيم دلال‌ها در فوتبال تعيين تکليف کنند

رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال گفت: نتيجه وضعيتي که در فوتبال پيش آمده را در بازي ايران با قطر و ازبکستان ديديم. بازيکناني که رقم‌هاي سنگين طلب مي‌کنند در ديدار مقابل قطر خوب ظاهر نشدند. همه بايد مراقب باشيم به ويژه اينکه فوتبال و باشگاه‌هاي ما دولتي هستند و هزينه‌ها را دولت پرداخت مي‌کند و هزينه پرداخت شده از بيت‌المال است. همه بايد مراقب باشند و اجازه ندهند دلال‌ها در فوتبال تعيين تکليف کنند و از اين راه سود سرشاري به جيب بزنند بدون اينکه کوچکترين زحمتي در اين عرصه کشيده باشند. به جاي هزينه سنگين در خريد بازيکن بايد در فوتبال پايه سرمايه‌گذاري کنيم.

* آقايان مي‌دانند دوستان از چه منابعي اين هزينه‌ها را مي‌کنند

رسولي‌نژاد درباره اظهارات فتح‌الله‌زاده مبني بر اينکه رويانيان از رانت دولتي استفاده مي‌کند و ما اين رانت را نداريم به فارس گفت: استقلال و پرسپوليس وابسته به وزارت ورزش هستند و هنوز بودجه وزارت ورزش ابلاغ نشده است. به همين دليل کمکي که بايد انجام شود هنوز ابلاغ نشده است. اينکه گفته مي‌شود هر دو دولتي هستيم تا اينجا درست است، اما اينکه دوستان از چه منابعي اين هزينه‌ها را مي‌کنند آقاياني که سال‌ها در فوتبال بودند خودشان مي‌دانند.

* هزينه بعضي باشگاه‌ها به 30 ميليارد هم مي‌رسد

رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال با اشاره به عقد قرارداد با اسپانسر داخلي خاطرنشان کرد: تا هفته آينده موضوع حامي مالي نهايي مي‌شود و از اين راه مي‌توانيم کمک بگيريم، اما با توجه به رقم‌هايي که در بازار شنيده مي‌شود، فکر مي‌کنم هزينه بعضي باشگاه‌ها فقط براي خريد بازيکن به 30 ميليارد هم برسد. وزارت ورزش نمي‌تواند دخالت کند و فدراسيون فوتبال بايد مستقل کارش را انجام دهد، اما اينکه ما بنشينيم تا سند به دستمان برسد درست نيست. آنهايي که مي‌خواهند مي‌توانند بگردند و اسناد را به‌دست آورند.

* شنيده‌ام بازيکني يک ميليارد و 800 ميليون براي يک فصل گرفته است

معاون حقوقي و امور استان‌هاي وزارت ورزش تصريح کرد: شنيده‌ام بازيکني يک ميليارد و 800 ميليون تومان براي يک فصل قرارداد بسته که سازمان ليگ بايد آن را پيگيري کند. اين مبالغ رقم‌هاي سنگيني است که يا جوسازي است يا واقعيت دارد و بايد رسيدگي شود. استقلال متعلق به دولت است و ما مي‌آييم و مي‌رويم؛ در اين صورت ممکن است با رفتن ما ده ها ميليارد تومان بدهي جديد ايجاد شود.

استقلال حدود 12 ميليارد تومان بدهي دارد و گفته مي‌شود بدهي پرسپوليس تا پيش از فصل قبل حدود 20 ميليارد تومان بوده، اگر به اين بدهي، امسال هم 20 تا 30 ميليارد اضافه شود، چه مي‌شود؟

* 10 بازيکن يک ميلياردي در يک باشگاه

رسولي‌نژاد با بيان اينکه گفته مي‌شود يک باشگاه 10 بازيکن يک ميلياردي خريده به فارس تصريح کرد: اگر اين خبر صحت داشته باشد اين باشگاه 30 ميليارد تومان هزينه خواهد داشت که سازمان ليگ بايد پيگيري کند.

معاون حقوقي وزارت ورزش در پاسخ به اين سؤال که برنامه وزارت ورزش در اين خصوص چيست گفت: وزارتخانه، هم اداره کل بازرسي دارد و هم حراست که به اين موارد ورود خواهند کرد. ممکن است سرمايه‌داران بيايند و براي باشگاه‌هاي بزرگ هزينه کنند و اين باشگاه نتواند اين بدهي را بپردازد، آنها مي‌توانند باشگاه را صاحب شوند که اين نگراني وجود دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com