مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


قاسم دهنوي در گفت و گو با فارس درباره انتشار مصاحبه اي از وي مبني بر اينکه پرسپوليس قهرمان ليگ مي شود، اظهار داشت: متاسفانه برخي با انتشار مصاحبه اي از سوي من که اصلا صحت ندارد قصد تخريب مرا دارند. من هرگز در مصاحبه خود نگفتم پرسپوليس با اين بازيکناني که گرفته قهرمان مي شود بلکه گفتم مگر قرار است پرسپوليس با گرفتن 5 بازيکن قهرمان شود؟ از وقتي به استقلال آمده ام فقط سه بار مصاحبه کردم اما تصميم گرفته ام ديگر مصاحبه نکنم تا مرا به حاشيه نبرند.

وي در خصوص شايعه پشيمان شدنش از حضور در استقلال گفت: اين هم از آن دست اخباري است که مي خواهند من را به حاشيه ببرند. چرا بايد از حضور در استقلال پشيمان شده باشم؟ تازه به استقلال آمده ام تا در سال جام جهاني خودم را نشان دهم. کساني که چنين خبرسازي هايي مي کنند بايد در درگاه خداوند جواب پس دهند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com