مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


حاج صفي مي‌گويد در جام ملت‌هاي اروپا طرفدار اسپانيا است.

خبرآنلاين؛ احسان حاج صفي و مهرداد پولادي دو مدافع چپ پاي تيم ملي در بازي مقابل قطر به صورت هم زمان در ترکيب ثابت قرار گرفتند و کارلوس کروش اين شيوه را در سمت راست هم پياده کرد و خسرو حيدري و حسين ماهيني را به طور هم زمان در ترکيب ثابت قرار داد.

اين تاکتيک کروش انتقادهايي را به همراه داشته است و برخي معتقدند او نبايد از 2 بازيکن که خصوصيات مشابهي دارند استفاده مي‌کرد. احسان حاج صفي که به عنوان هافبک چپ مقابل قطر به ميدان رفت در اين خصوص مي‌گويد:«‌ نظر کروش اين بود که من يک خط جلوتر بازي کنم و بايد از خودش سوال کنيد که چرا به صورت هم زمان از من و پولادي در جناح چپ استفاده کرد.»

حاج صفي ادامه مي‌دهد:«‌ من در 2 بازي تيم ملي مقابل آلباني و ازبکستان در خط جلو بازي کردم و عملکرد خوبي داشتم. در ضمن آقاي کروش تصميم گرفت که در بازي با قطر هم در همين پست از من استفاده کند. من در سال‌هاي اخير بيشتر به عنوان مدافع چپ بازي کردم و در اين پست راحت‌ترم ولي حالا که کروش از من يک خط جلوتر استفاده مي‌کند سعي مي‌کنم خواسته‌هاي او را پياده کنم.»

از حاج صفي در خصوص بازي‌هاي يورو 2012 سوال مي‌کنيم که او مي‌گويد:« من اين بازي‌ها را مي‌بينم و طرفدار اسپانيا هستم. اميدوارم اين تيم قهرمان شود.»‌ او در پاسخ به اين سوال که طرفدار کدام بازيکن هستي مي‌گويد:« قبلا رائول را دوست داشتم ولي الان فابرگاس را دوست دارم. در ضمن هواداران سپاهان و تراکتور هم به من لقب فابرگاس دادند.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com