مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


علي انصاريان مدافع فصل گذشته شاهين هنوز با تيمي به توافق نرسيده و در حال حاضر به دنبال گرفتن طلبش از باشگاه شاهين است.
انصاريان  در مورد وضعيت فعلي‌اش مي‌گويد:«‌ من از شاهين حدود 300ميليون تومان طلب دارم به همين دليل چند روز پيش شكايت خود را به صورت رسمي به كميته انضباطي دادم. باشگاه شاهين خيلي بدهكار است ولي اگر قانون فدراسيون اجرا شود و مانع از قرارداد بستن بازيكنان جديد با تيم‌هاي بدهكار شوند و همچنين اگر به تيم‌هاي بدهكار اجازه حضور در ليگ برتر را ندهند ما مي‌توانيم طلب‌هايم را بگيريم.»
از انصاريان در ادامه در خصوص يارگيري پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات سوال مي‌كنيم كه او اينگونه جواب مي‌دهد:«‌ به نظر من پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات عملكرد خوبي داشته است. الان بازيكن گرفتن واقعا سخت است ولي پرسپوليس بازيكنان خوبي را گرفت. البته هنوز چيزي معلوم نيست و بايد ديد اين بازيكنان خودشان را چگونه نشان خواهند داد.»
جذب محسن بنگر انتقادهايي را از پرسپوليس به همراه داشته و برخي معتقدند كه اين باشگاه نبايد روي يك مدافع 33 ساله سرمايه‌گذاري مي‌كرد ولي انصاريان نظر ديگري دارد. او كه مثل بنگر يك مدافع است و سال‌ها در پرسپوليس بازي كرده است در اين خصوص مي‌گويد:« پرسپوليس بنگر را نگرفته كه روي او سرمايه‌گذاري بلندمدت كند ولي به نظر من خريد خوبي است و تجربه اين بازيكن در يكي، دو سال آينده به درد پرسپوليس مي‌خورد.»
انصاريان تاكيد مي‌كند:« فراموش نكنيد كه بنگر سابقه بازي در ليگ قهرمانان آسيا را دارد و با سپاهان چندبار قهرمان ايران شده است. به نظر من تجربه او به درد پرسپوليس مي‌خورد ولي سرمايه‌گذاري روي بازيكنان جوان يك موضوع ديگر است. به عنوان مثال من زماني كه به پرسپوليس آمدم 20 سال داشتم و يادم مي‌آيد كه با كاويانپور و كريمي به صورت هم زمان به پرسپوليس آمديم و سال‌ها در اين تيم بازي كرديم.»
انصاريان در مورد وضعيت نامشخص كريمي در پرسپوليس و ناراحتي‌هاي او در چند روز اخير هم صحبت مي‌كند. او كه رابطه‌اي نزديك با كريمي داشت مي‌گويد:« كريمي بازيكني نيست كه اهل كلاس گذاشتن و ادا درآوردن باشد. او بي‌جهت ناراحت و عصباني نمي‌شود و بايد ديد چه اتفاقاتي افتاده كه اينطور ناراحت شده است. با اين حال من معتقدم كه كريمي پرسپوليس را دوست دارد و در نهايت در اين تيم خواهد ماند.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com