مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


سياوش اکبرپور در گفتگو با ايپنا، اظهارداشت: امروز در تمرين استقلال شرکت کردم و بايد بگويم که خيلي خوشحال هستم که به تيم سابقم برگشته ام. من با استقلال سابقه 2قهرماني در ليگ برتر را دارم و مي خواهم اين بار هم با اين تيم قهرمان شوم تا هت تريک کرده باشم.

وي ادامه داد: قلعه نويي هميشه به بازي من اعتقاد داشته و کمک زيادي هم به پيشرفت من کرده است. من در تراکتورسازي هم سال خوبي را با وي سپري کردم و مي خواهم در استقلال هم به اين روند خوب ادامه دهم. قلعه نويي مي تواند پس از سالها استقلال را به قهرماني برساند و خيال هواداران را راحت کند.

اکبرپور درباره اينکه گفته مي شود "پرسپوليس قوي تر از استقلال بسته شده" افزود: قلعه نويي هميشه براساس تفکرات تاکتيکي اش بازيکن مي گيرد. استقلال تا به اينجا هم براساس نيازهايي که داشته بازيکن جذب کرده و فکر نمي کنم بيشتر از اين به جذب بازيکن نياز داشته باشد.

بازيکن جديد تيم استقلال با اشاره به خط حمله اين تيم گفت: به نظر من استقلال در فصل آينده قوي ترين خط حمله ليگ را در اختيار خواهد داشت. ما بازيکنان خوبي در خط حمله داريم که هرتيمي آرزو دارد آنها را در اختيار داشته باشد. در کل فکر مي کنم استقلال سال خوبي را در پيش داشته باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com