مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


احمد جمشيديان در گفت و گو با پانا درباره وضعيت خود با سپاهان اظهار داشت: تا 2، 3 روز آينده شرايطم مشخص مي شود. از قبل باشگاه گفته بود که تمرينات از 27 خرداد شروع مي شود ولي با هيچ يک از بازيکنان تماس نگرفتند. به نظرم بازيکنان جديد و کساني که تمديد کردند سر تمرين بروند ولي هنوز با 7، 8 بازيکن قديمي مثل من، نويدکيا، ابراهيمي و پاپي قرارداد تمديد نشده است.

 

وي افزود: خبر تمديد نکردنم با سپاهان درست است اما جدايي ام هم صحت ندارم. من ايران نبودم که چنين حرفي بزنم. 3 هفته پيش با رحيمي و خوروش توافق ضمني کرديم. ما 2 ساعت صحبت کرديم ولي حرف ما براي تمديد قرارداد فقط 2 دقيقه بود. کسي بودم که هيچ وقت در اين سالها براي تمديد قرارداد مشکلي نداشتم. فکر مي کنم باشگاه چون خيالش از تمديد قرارداد با ما راحت است، فعلا اولويت را به جذب بازيکن داده است.

 

هافبک سپاهان تصريح کرد: 6، 7 باشگاه براي مذاکره با من تماس گرفتند ولي به آنها گفتم اولويتم سپاهان است . حتي هيچ مذاکره اي با آنها نکردم. تکليفم اول بايد با باشگاه خودم مشخص شود تا بعد حرفي بزنم. دوست دارم در تيم خودم بمانم و تا آخر فوتبالم اصفهان باشم مگر اين که باشگاه مرا نخواهد.

 

جمشيديان در خصوص جدايي بنگر و حسيني گفت: حسيني و بنگر شرايط خوبي برايشان بود و رفتند. اين 2 بازيکن خيلي براي تيم زحت کشيدند. بنگر در اين 7، 8 سالي که در سپاهان بوده چندين قهرماني آورده و يکي از پرافتخارترين بازيکنان اين تيم است و فکر مي کنم اسطوره باشد. حسيني هم در اين 3 سال 3 قهرماني آورده. الان که جدا شدند نبايد به آنها بي غيرت بگوييم. ممکن است باشگاه حسيني و بنگرهاي جديدي پيدا کند.

 

وي با اشاره به جدايي رحمان احمدي نيز تاکيد کرد: رحمان بهترين گلر فصل پيش بود. اگر مي بينيد پشت خط رحمتي مانده فقط به خاطر سابقه خوب مهدي در تيم ملي است وگرنه کسي شک ندارد که بهترين گلر فصل پيش بود. در خصوص جدايي رحمان هم فکر مي کنم حق با باشگاه است. شايد فردا باشگاه مرا هم نخواهد. البته هنوز جدايي رحمان قطعي نشده و ما هم به عنوان بازيکن قديمي اين تيم سعي مي کنيم با پادرمياني احمدي را نگه داريم.

 

هافبک سپاهان در خصوص قرعه اين تيم که با الاهلي بايد بازي کند، گفت: قرعه آساني نيست و ما به قوي ترين تيم خورديم.الاهلي تيم باشخصيتي است. در اصفهان با اين که به 3، 4 بازيکن اصلي خود استراحت داده بود، به سختي اين تيم را برديم. اگر بالا برويم ممکن است بازهم به يک تيم عربستاني ديگري به نام الاتحاد برخورد کنيم. بهتر بود با تيم هاي شرق آسيا همگروه مي شديم. شما در نظر بگيريد که ما بايد آخر تابستان در گرماي عربستان با الاهلي بازي کنيم. سپاهان بايد در اصفهان کار را تمام کند تا در عربستان به مشکل نخورد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com