مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


سپهر حيدري در گفت‌وگو با ايسنا، اظهاركرد: مهمترين هدف من از پيوستن به تيم ذوب‌آهن اين بود كه دينم را به اين باشگاه ادا كرده باشم، چرا كه تمام خانواده من ذوب‌آهني هستند و بنده نيز از كودكي در اين باشگاه بوده‌ام و فوتبالم را مديون ذوب‌آهن هستم. من به خاطر پول به اين باشگاه برنگشتم و تنها از روي عرق خاصي كه به اين باشگاه و مردم اصفهان داشتم به ذوب‌آهن آمدم.

وي افزود: خاطرات خيلي خوبي را با ذوب‌آهن دارم و قصد دارم دوباره از طريق همين تيم به تيم ملي دعوت شوم و واقعا انگيزه زيادي دارم.

بازيكن تيم فوتبال ذوب‌آهن تصريح‌كرد: درست است كه چند بازيكن كليدي از تيم جدا شده‌اند، اما بازيكنان خيلي خوبي هم به تيم اضافه شده‌اند و شك نكنيد كه ما در فصل جديد ليگ برتر از مدعيان خواهيم بود و مقام بهتري نسبت به فصل گذشته كسب مي‌كنيم. به نظر من يكي از بهترين تيم‌ها را داريم و براي كسب سهميه آسيايي نيز تمام تلاش خود را مي‌كنيم.

حيدري افزود: به هيچ وجه مسايل مالي براي من مطرح نبوده است و مذاكرات من با باشگاه ذوب آهن تنها 15 دقيقه طول كشيد و در كوتاهترين زمان با ذوب‌آهن قرارداد امضا كردم. به هر حال بازيكناني كه در ذوب‌آهن ماندند شرايط باشگاه را درك كردند چرا كه خود را ذوب‌آهني اصيل مي‌دانند.

وي خاطرنشان‌كرد: فصل خوبي را در تيم مس كرمان سپري كردم كه جا دارد از مردم خون‌گرم كرمان تشكر كنم كه ما را در هيچ شرايطي تنها نگذاشتند و هميشه در كنار تيم بودند. تماشاگران كرماني براي بازيكنان احترام خاصي قائل بودند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: شنبه 27 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com