مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


تماشا: در حالي که فصل قبل قراردادهاي 500 تا 600 ميليوني بازيکنان در نقل و انتقالات همه را ميخ کوب مي کرد اما در فصل جاري رقم پرداختي يک ميلياردي تقريبا عادي شده و هرکدام از تيم هايي که مدعي قهرماني ليگ برتر هستند يک يا چند بازيکن در فهرست خود با اين قيمت ها دارند. جالب تر اينکه بازيکنان معمولي هم رقم هايي بالاي 500 ميليون با باشگاه ها مي بندند. فهرستي که در پايين مشاهده مي کنيد يک فهرست از بازيکناني است که تا اين جاي نقل و انتقالات رقم هاي ميلياردي براي جذبشان پيشنهاد شده.

 

* سيدجلال حسيني

حدود قيمت: يک ميليارد و 400 ميليون تومان

خودش و برادرش در حال مذاکره با باشگاه هاي مختلف هستند تا احتمالا به بالاترين پيشنهاد جواب مثبت بدهد. با توجه به اينکه او پيشنهاد يک ميليارد و 300 ميليون توماني پرسپوليس را رد کرده، به نظر نمي رسد با کمتر از يک ميليارد و پانصد ميليون حاضر شود با تيمي قرارداد امضا کند.


* رضا عنايتي

حدود قيمت: 900 ميليون تومان

او در فصل گذشته 18 گل براي صبا زد و همين مساله باعث شده که با رقمي نزديک به 900 ميليون تومان با تيم متمول مس کرمان قرارداد امضا کند. البته گويا در قراردادش آمده اگر مس کرمان سهميه آسيا بگيرد، 100 ميليون هم به عنوان پاداش مي گيرد.


* آندرانيک تيموريان

حدود قيمت: يک ميليارد تومان

او به شدت مورد توجه قطري ها هست ولي سپاهاني ها هم دوست دارند با او قرارداد امضا کنند. با توجه به اينکه او در حال حاضر بهترين هافبک دفاعي ايران است، به نظر نمي رسد با رقمي کمتر از يک ميليارد حاضر شود با تيمي قرارداد امضا کند هرچند که گفته مي شود او فصل بعد هم در استقلال خواهد ماند.


* محسن بنگر

حدود قيمت: يک ميليارد و 300 ميليون تومان

او يکي از بازيکناني است که در فصل نقل و انتقالات مورد توجه پرسپوليس است. ظاهرا مديران پرسپوليس به او قول داده اند در صورت توافق يک ميليارد و 300 ميليون تومان به او پول بدهند و بعيد است که به پيشنهاد قرمزهاي تهراني جواب منفي بدهد.


* مهدي رحمتي

حدود قيمت: يک ميليارد و پانصد ميليون تومان

دروازه بان شماره يک تيم ملي به شدت مورد توجه مديران مس کرمان قرار گرفته است. هر چند که قول داده که قراردادش را با استقلال تمديد کند. طبق شنيده ها پيشنهاد مس براي جذب دروازه بان اول تيم ملي حدود 1/5 ميليارد بوده است.


* محمدرضا خلعتبري

حدود قيمت: يک ميليارد و 500 ميليون تومان

او مدت هاست که مورد توجه مديران پرسپوليس قرار دارد. در زمان سرمربيگري علي دايي هم در آستانه پيوستن به اين تيم بود ولي در آخرين لحظه با 900 ميليون تومان قراردادش را با ذوب آهن تمديد کرد. او حالا پيشنهاد يک ميليارد و پانصد ميليون توماني رويانيان را پيش رو دارد و بعيد است به تيمي جز پرسپوليس برود.


* مجتبي جباري

حدود قيمت: يک ميليارد تومان

ستاره هميشه مصدوم استقلال هم با پيشنهاد پرسپوليس و هم سپاهان رو به رو است. با توجه به اينکه او هميشه قراردادهاي نجومي با استقلال امضا کرده است، احتمالا با رقمي حدود يک ميليارد تومان حاضر شود در تيمي جز استقلال بازي کند.


* کريم انصاري فرد

حدود قيمت: يک ميليارد تومان

اين بازيکن که چند سالي است خود را به عنوان پديده فوتبال ايران معرفي کرده و فصل قبل هم موفق شد آقاي گل ليگ برتر شود، حالا مورد توجه دو باشگاه استقلال و پرسپوليس قرار گرفته است.

به نظر نمي رسد مديران سايپا با رقمي کمتر از يک ميليارد حاضر شوند رضايت نامه او را صادر کنند. البته اين رقم رضايت نامه است و بايد ديد خودش چقدر مي گيرد. احتمالا او رکورد نقل و انتقالات را مي شکند.


* محمد قاضي

حدود قيمت: 900 ميليون تومان

از زماني که کي روش سرمربي تيم ملي شده، محمد قاضي هميشه يکي از نفرات او در اردوهاي مختلف بوده است. همين مساله باعث شده که او هم در آشفته بازار نقل و انتقالات با رقمي نزديک به 900 ميليون تومان پرسپوليسي شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com