مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


است.

كمتر كسي است كه بداند كريم انصاري فرد فصل آينده را در چه تيمي سپري خواهد كرد. استقلال، پرسپوليس و حتي سپاهان همچنان براي جذب او رقابتي تنگاتنگ انجام مي دهند اما كريم هنوز روي گزينه نهايي اش به نتيجه نرسيده است. اين در حالي است كه برخي رسانه ها مي گويند كريم از پرسپوليس چك گرفته و برخي ديگر از حضور او در استقلال و دريافت پول نقد از مسئولان اين تيم صحبت مي كنند. بدون شك كريم انصاري فرد مي تواند پاسخگوي بسياري از ابهامات باشد به خصوص در شرايطي که تيم ملي در آستانه بازي با قطر به سر مي برد. به همين بهانه حرف هاي مهاجم تيم ملي با زندگي نيوز را پيش رويتان مي گذاريم.
چه زماني اسم تيم جديدت را مي گويي؟
فعلا كه تمام فكر و ذكرم روي بازي با قطر است. الان در مورد تيم بعدي ام حرف نزنم بهتر است. اگر 48 ساعت ديگر صبر كنيد تيم جديدم را معرفي مي كنم.
ولي مي گويند تو با استقلال و پرسپوليس مذاكراتي انجام دادي....
خب درست است. برادرم با مسئولان اين دو تيم صحبت كردند اما هنوز تصميم نهايي در اين باره گرفته نشده!
تو از پرسپوليسي ها چك گرفته اي و عده اي ديگر اعتقاد دارند مسئولان استقلال به تو پول نقد داده اند. كداميك از اين بحث ها درست است؟
هيچكدام. خودم هم در اردوي تيم ملي اين مسائل را شنيدم اما باور كنيد اين شايعه ها به هيچ وجه درست نيست. نه پول نقد از تيمي گرفته ام و نه چك. اصلا مگر مي شود مسئولان يك تيم به هتل بيايند و به من پول نقد بدهند؟افرادي كه اين اخبار را مي نويسند نمي گويند كريم انصاري فرد 200 ميليون پول نقد را در هتل تيم ملي چه كار كرده؟ اين صحبت ها را تمام و كمال تكذيب مي كنم ضمن اينکه خود مردم مي توانند واقعيت را از غيرواقعيت تشخيص دهند.
برسيم به بازي مقابل قطر. انگار براي اين بازي انگيزه بالايي داري؟
بازي مقابل قطر يكي از مهمترين بازي هاي تيم ملي در اين مرحله است. بازي سختي پيش رو داريم و نبايد گول شكست پرگل قطر مقابل كره جنوبي را بخوريم. آنها به ورزشگاه آزادي مي آيند تا از ما امتياز بگيرند. من هم از تماشاگران تيم ملي مي خواهم ما را در اين بازي خانگي تنها نگذارند. شك نكنيد با حمايت 100 هزار تماشاگر قطر را در تهران مي بريم تا با شش امتياز صدرنشين گروه شويم.
روبروي ازبكستان يك پاس گل زيبا دادي. به هواداران تيم ملي قول مي دهي به قطر گل بزني؟
مثل همه بازيكنان تيم ملي كه يكدل و همقسم هستند معتقدم مهم موفقيت تيم ملي است. در كنار برد تيم ملي اگر بازي كنم تلاش مي كنم دروازه قطر را باز كنم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com