مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


مازيار ناظمي در وبلاگ خود نوشت:
ناکامي فوتسال ايران در مسابقات ملتهاي آسيا با وجود تاکيد ترابيان رئيس کميته فوتسال ايران که تنها يک حادثه بوده هنوز بحث محافل ورزشي است خصوصا انتقاد صريح حسين شمس سرمربي سابق از قصور فدراسيون و کميته فوتسال و افشاي برخي کم کاريهاي بازيکنان و تبعيت نکردن از علي صانعي سرمربي جوان تيم ملي فوتسال ايران ، ابعاد تازه اي به اين ماجرا داده است آنهم در شرايطي که تيم ملي قرار است آبان امسال در مسابقات جام جهاني تايلند شرکت کند. وقايع اخير تيم ملي و نظر منتقدان بهانه اي شد براي گفت و گو با علي صانعي سرمربي اين تيم در برنامه ورزش بدون ويرايش راديو گفت وگو
حمله به حسين شمس ، بايد در سلامت عقل برخي منتقدان تيم ملي شک کرد !
سرمربي تيم ملي فوتسال ايران در مورد نقدهاي تند برخي کارشناسان ، بويژه حسين شمس سرمربي سابق تيم ملي فوتسال ايران از نتايج اين تيم گفت من مسئوليت فني شکست را قبول کردم و شانه خالي نمي کنم ، سر حرفم هم هستم و خواهم رفت تا فدراسيون نفر بعدي را انتخاب کند و با آرامش کارش را ادامه بدهد اصلا دوست ندارم تيم ملي کشورم وارد حاشيه بشود. صانعي در مورد نقدهاي سرمربي سابق تيم ملي هم گفت : حاشيه هايي که مطرح مي کنند تا جو را متشنج کنند و از متشنج کردن جو به اهداف خودشان برسند ظرف 48 ساعت آنچنان مصاحبه هاي متفاوتي انجام مي دهند که آدم بايد به صحت و سلامت عقلشان شک کند. من اگر از تيم ملي رفتم بايد طوري مصاحبه کنم که به مربي بعدي کمک کنم تا با آرامش کارش رو انجام بدهد. البته اين قضيه مال اين مقطع فوتسال آسيا نيست من اگر بريده هاي روزنامه هاي يک سال گذشته را جمع کنم بايد يک رنج نامه بنويسيم بديم بيرون بچه ها مصيبت بخوانند گريه کنند من هيچ وقت صحبت نکردم و نمي خواهم صحبت کنم چون از به هم ريختن جو فوتسال کشورمان هيچ چيزي گير اهالي فوتسال نخواهد آمد. ما همه همديگر را مي شناسيم . اينکه مي بينيد خيلي از مربي ها به من حمله نکردند و اگر انتقاد کردند انتقادهاشون وارد بوده و ما را تخريب نکردند مي دانند ما در تيم ملي چي مي کشيديم من اگر قضاياي فوتسال قهرماني آسيا در سال 2010 را بگويم که ديگر آبرويي براي فوتسال نمي ماند
در تيم ملي کسي جرات نداشت حرف من را گوش نکند !
اينکه برخي ميگويند من اقتدار ندارم و بازيکنان حرف من را گوش نميکنند بايد بگويم من خودم بازيکن تيم ملي بودم و از بزرگترين بازيکن تيم ملي تا کوچکترينشون کسي جرأت نداشت حرف من را گوش نکند اينجوري نبود که بيام در تيم ملي وايستم چون بگم جوان هستم اجازه بدم بازيکني غيراز آن چيزي که بنده مي گم اجرا کند حالا اگر سهل انگاري شده يا بازيکن با سن بالا نمي کشيده به پاي کم بودن اقتدار من نگذاريد صانعي در مورد اينکه گفته ميشود بعضي از بازيکنان بدنبال گل زني و کار خودشان در تيم بودن هم گفت من کسي را متهم نميکنم ولي وقتي بازيکن پاس نمي دهد شما در آن لحظه نمي توانيد کاري کنيد ما تذکرهاي لازم را داديم به برخي بازيکنان هم گفتيم ولي روند يک جوري بود که بعضي بازيکنان من انکار نمي کنم که دنبال آقاي گلي بودند گاهي وضع طوري بود من بايد خودم يک جفت کتاني مي ÷وشيدم و مي رفتم داخل زمين !

برنامه اي براي حذف شمسايي ندارم
علي صانعي سرمربي تيم ملي فوتسال درمورد شايعه حذف وحيد شمسايي ، اصغري مقدم و لطيفي از فهرست تيم ملي براي جام جهاني تايلند گفت : من نمي دانم اين شايعات از کجا مي ايد شمسايي با 37 سال سن از بهترينهاي ماست واگر به عنوان سرمربي بمانم برنامه اي براي حذف کسي ندارم ولي براي جام جهاني تايلند برنامه اي متفاوتي دارم و همين جا هم از زحمات اقاي ترابيان که همه جوره ما را حمايت کردند تشکر ميکنم
استعفا نداده ام و اگر بخواهند مي مانم
صانعي در مورد ماندن و رفتنش از تيم ملي گفت قرارداد من تا مردادماه هست و بعد از آن اقاي ترابيان و کميته فوتسال بايد تصميم بگيرد البته من گفته بودم نتيجه نگيرم مي روم من سر حرفم بودم من هيچ جا حرف از استعفا نکردم حتي آن خبرگزاري که اي بحث را منتشر کرد زنگ زد عذرخواهي کرد شيطنت روزنامه نگاري بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com