مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


جواد نکونام در نشست خبري پيش از بازي با قطر در مورد بازي فردا اظهار داشت: ما در بازي با ازبکستان مسابقه سختي داشتيم. آنها در دور قبلي فقط يک گل دريافت کرده بودند و من مطمئن هستم اين تيم با هر جا در زمين خودش بازي داشته باشد تيم مقابل به مشکل مي‌خورد.

وي افزود: مهم 3 امتياز اين مسابقه بود که با برنامه‌ريزي توانستيم اين امتياز را به دست آوريم. 3 امتياز بازي با قطر هم براي ما خيلي مهم است و ما بايد بازي با قطر را ببريم تا لذت شيريني 3 امتياز بازي با ازبکستان برايمان بيشتر شود. اميدوارم که فردا با حمايت بازيکنان، هواداران و اهالي مطبوعات که همواره همراه اين تيم بوده اند، بتوانيم بازي خوبي انجام دهيم و به پيروزي برسيم.

نکونام در پاسخ به اين سؤال که کيفيت خط هافبک ملي نسبت به گذشته چه تفاوت‌هايي کرده است گفت: خط هافبک تيم ملي در چند سال اخير تغييرات زيادي داشته و بازيکنان مختلفي آمدند و رفتند و نمي‌توان گفت که چه کسي بهتر بوده است؛ مهم اين است که همه ما براي تيم ملي بازي مي‌کنيم و همه براي موفقيت تيم ملي تلاش مي‌کنند. ما در بازي اول مقابل ازبکستان چون به پيروزي نياز داشتيم نياز بود در وسط زمين جنگ کنيم، در بازي با قطر مسئوليت‌مان بيشتر است.

جواد نکونام پس از نشست خبري در جمع خبرنگاران درباره اينکه قطر از کره جنوبي شکست خورده و آيا اين مسئله تأثيري روي بازي آنها مقابل ايران دارد يا خير گفت: اين مسئله تأثيري روي بازي کره جنوبي ندارد، چون هر بازي شرايط خاص خودش را دارد.

وي در پاسخ به اين سؤال که شنيده مي‌شد از تيم‌هايي مس کرمان و استقلال پيشنهاد دارد گفت: در اين زمينه صحبتي با من نشده است و هيچ تيم ايراني به من پيشنهاد نداده؛ فقط در ترکيه آقاي فتح الله زاده صحبت معمولي با من داشت اما پيشنهاد نبود. من با ابراهيم قاسم‌پور در ارتباطم او مربي و استادم بوده است اگر مس کرمان مرا مي‌خواست او به من مي‌گفت. کار کردن با قاسم‌پور لذت‌بخش است اما به دليل در فوتبال ما به حقش نرسيده و افتخار مي کنم که زماني شاگرد او بودم.

نکونام در خصوص اينکه آيا مي‌خواهد در اوساسونا بماند يا نه گفت: فعلا تکليف آينده‌ام مشخص نيست چند پيشنهاد دارم که شايد به جدايي‌ام از اوساسونا منجر شود، اما چيزي معلوم نيست در هر صورت خودم تصميم‌گيرنده هستم.

کاپيتان تيم ملي در خصوص مسعود شجاعي گفت: از وقتي به ايران آمدم از او خبر ندارم، فقط مي‌دانستم مي‌تواند تمرينات را شروع کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com