مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


مهدي مهدوي‌کيا در گفتگو با مهر، در مورد حضورش در تمرين تيم فوتبال نوجونان کشورمان ضمن بيان مطلب فوق گفت: خيلي دوست داشتم در تمرينات تيم‌هاي پايه حضور يافته و از نزديک ببينم کار در اين رده چگونه است. در زمان حضورم در تمرين تيم نوجوانان 45 دقيقه براي بازيکنان صحبت کردم و قطعا در آينده هم بيشتر در تمرينات اين تيم‌ها حضور خواهم يافت.

وي با اشاره به اينکه دوستي‌مهر يکي از مربيان مطرح در اين رده است و پيشکسوت و مربي‌اش بوده و هست، اضافه کرد: اميدوارم تيم نوجوانان بتواند در مسابقات مهم قهرماني آسيا ضمن صعود به جام جهاني، به عنوان قهرماني هم دست يابد زيرا موفقيت فوتبال پايه و توجه بيشتر به آن، در پيشرفت‌هاي آينده فوتبال کشورمان نقش مهمي ايفا خواهد کرد.

کاپيتان پيشين تيم ملي کشورمان در مورد صحبت‌هاي علي دوستي‌مهر در خصوص فعاليت بيشتر در تيم نوجوانان اظهار داشت: بصورت جدي نه اما قصد دارم در زمان‌هاي فراغت در کنار تيم باشم زيرا براي خودم خوب است و با شرايط کار در رده نوجوانان بيشتر آشنا مي‌شوم. من دوست دارم کار مربيگري را از همين رده‌ها شروع کنم.

 

وي در مورد اينکه چرا دوست دارد کار مربيگري را از همين رده‌ها شروع کند در حاليکه خيلي از همه رده‌هايش کار مربيگري را از تيم‌هاي ليگ برتر شروع کرده‌اند، ادامه داد: هر کسي نظر و برنامه‌اي براي خودش دارد. باشگاه هامبورگ به من پيشنهاد براي کار در رده‌هاي پايه را داده است و بايد بيشتر خودم را براي کار در چنين رده‌هايي آماده کنم.

مهدوي‌کيا در بخش ديگري از گفتگويش در مورد قرار گرفتن نامش در فهرست نفرات مدنظر دنيزلي براي فصل آينده تاکيد کرد: در عربستان با دنيزلي در مورد وضعيتم در پرسپوليس صحبت کردم، دوست داشتم با خاطره خوشي کنار بروم که خوشبختانه نظر ايشان براي حضورم در تيم براي فصل آينده هم مثبت بود.

وي اضافه کرد: متاسفانه در مقطع حساسي از نيم فصل دوم مصدوم شدم و به آن صورت که مي‌خواستم نتوانستم براي پرسپوليس به ميدان بروم. قطعا با يک بدنسازي خوب در ابتداي فصل جاري، اميدوارم در فصل آينده نمايش و بازي‌هاي بهتري را براي تيم به نمايش بگذارم.

کاپيتان پيشين تيم ملي کشورمان در پايان گفت: فصل بسيار بدي بود که به سختي گذشت و اتفاقات بد و تلخ آن بيشتر از خاطرات خوبش بود. من يک نيم فصل کنار تيم بودم اما در مجموع روزهاي سختي براي بازيکنان و کادرفني بود. اميدوارم امسال مسئولان باشگاه با تصميمات مناسبي که اتخاذ مي‌کنند، تيم خوبي براي فصل آينده ببندند که هم هواداران را خوشحال کنند و من هم در نهايت با خاطره‌اي خوش از کنار بروم.


نظرات شما عزیزان:

ابراهم نیک بخش
ساعت20:33---20 خرداد 1391
با سلام
از اینکه یکی از دانش اموزان خوبم را در فضای مجازی ملاقات می کنم خوشحالم .امیدوارم همیشه در تمام مراحل زندگی موفق و پایدار باشی. اقای لشکری شما باید به سطوح بالا برسی . اکر تلاش کنی حتما به ان خواهی رسید. البته اول بدرس خود برس و سپس در این فضا فعالیت کن . به همه بچه های کلاس 302 سالم مخصوص برسان از خداوند سلامتی همه شما را خواهانم.من شما را لینک می کنم شما با نام ریاضی نیک من را لینک کنید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com