مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


پرويز مظلومي در گفت‌وگو با فارس، در مورد وضعيتش با استقلال گفت: قراردادم با اين باشگاه تمام شده است. اگر باشگاه به من نياز داشته باشد، کار مي‌کنم، اما مهم اين نيست که من باشم يا نباشم. مهم اين است که کار زودتر تمام شود و هواداران استقلال از نگراني دربيايند. زيرا استقلال مهم است.

وي ادامه داد: من وظيفه‌ام را انجام دادم. اينکه مطلوب بود يا غير مطلوب، کاري ندارم من کارم را انجام دادم. اکنون استقلال مهم است و بايد هر چه زودتر تيم را جمع کنيم تا حاشيه‌ها تمام شود و مردم از نگراني دربيايند.

سرمربي استقلال در مورد اينکه امروز براي خداحافظي با کارمندان باشگاه استقلال به دفتر فتح‌الله‌زاده آمده، گفت: نه من هر روز اينجا هستم. دو روز پيش هم اينجا بودم. مي‌گويند مظلومي براي طلب حلاليت آمده بود. من کاري نکرده‌ام که حلاليت بخواهم، من کار خودم را انجام دادم.

وي درمورد بازگشت فتح‌الله‌زاده از استقلال گفت: آمده‌ام او را ببينم اما ظاهرا کاري پيش آمد و فتح‌الله‌زاده رفته تا برگردد.

مظلومي در مورد اينکه فصل آينده استقلال چه طور رقم مي‌خورد، گفت: هواداران نگران نباشند همه چيز آماده است. من بازيکناني را مدنظر دارم و صحبت‌هايي را با آنها انجام داده‌ام. اگر عمري باقي باشد و کارم را در باشگاه استقلال ادامه دهم، سعي مي‌کنم به نحو مطلوب کار کنم. اگر هم قسمت نبود گزينه‌هاي ديگر هم قطعا در مورد بازيکنان مورد نظرشان فکرهايي کرده‌اند. انشاءالله سريع‌تر همه چيز مشخص شود.

سرمربي استقلال در مورد اينکه هيئت مديره باشگاه روز گذشته نظرش به انتخاب او بود يا نه،‌گفت: صحبت‌هاي خوبي مطرح شد من برنامه کاري‌ام را دارم و آنها از من گزارش عملکرد خواستند که آن را ارائه کردم.

وي در مورد فصل آينده تاکيد کرد: نمي‌دانم در ذهن ديگران چه مي‌گذرد اما اگر باشم با قدرت به کارم ادامه مي‌دهم. جانشين من بايد رکوردهاي زيادي را بشکند من 4 دربي را بردم. يک جام آوردم و در دو فصل پياپي با اختلاف يک امتياز قهرماني را از دست داده‌ام. در جمع 8 تيم آسيايي حاضر شديم و در دو بازي پلي آف سهميه آسيا گرفتم. گرفتن يک سهميه از عربستان کار خيلي مهمي بود.

وي ادامه داد: خيلي‌ها مي‌خواهند قهرماني جام حذفي را لوث کنند اما ما قهرمان شديم. بعد از 10 سال ما توانستيم در آبادان پيروز شويم. بعد از 5 سال ذوب آهن را در آبادان برديم. هر چند در آسيا مقابل سپاهان شکست خورديم و بد هم بازي کرديم که آن بازي در ذهن مردم ماند اما اگر در بازي برگشت ليگ برتر پنالتي جباري گل مي‌شد اکنون ما قهرمان ليگ بوديم. ما بازي‌هاي خوبي در آسيا انجام داديم که پيروزي مقابل الريان قطر يکي از آنها بود.

مظلومي در مورد اينکه در بازي با سپاهان بازيکنان بسيار بد بازي کردند، گفت: هنوز هم مانده‌ام که چرا نتوانستيم در آن بازي خوب بازي کنيم و نتيجه بگيريم. سپاهان در ليگ برتر نتوانست ما را شکست دهد. با اين حال آن بازي يک بازي استثنايي بود که شايد هيچ وقت ديگر اتفاق نيفتد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com