مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


سرمربي جديد تيم فوتبال استقلال در نخستين اظهار نظرش پس از قبول سرمربي‌گري اين تيم، در گفت‌وگوي اختصاصي با ايسنا، اظهار كرد: وقتي نام استقلال و پاي اعتبار اين باشگاه و سربلندي هوادارانش در ميان باشد، ديگر درنگ جايز نيست. ضمن اينكه من امير قلعه‌نويي هرگز نمي‌توانم به استقلال و هوادارانش "نه" بگويم.

وي افزود: من هرچه در زندگي‌ام دارم اول از لطف خدا و ائمه اطهار،‌دوم از دعاي خير مادر و خانواده و سپس از استقلال است. خدمت به اين تيم محبوب و مردمي را مايه افتخار خود مي‌دانم به همين دليل وقتي هيات مديره به من پيشنهاد همكاري داد به تنها چيزي كه فكر كردم، استقلال بود.

قلعه‌نويي با بيان اينكه براي موفقيت استقلال از ثانيه به ثانيه زمان باقي مانده استفاده مي‌كنم، تصريح كرد: من براي موفقيت استقلال روي حمايت رسولي نژاد رييس هيات مديره و ساير اعضا، تلاش بازيكنان و همراهي هواداران حساب باز كرده‌ام و از همين امروز وظيفه خود مي‌دانم به صورت شبانه‌روزي تلاش كنم و حتي براي استفاده از ثانيه به ثانيه زمان باقي مانده برنامه و هدف داشته باشم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com