مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


هدايت عليزاده

ديروز به سراغ هافبك پرسپوليس رفتيم و درخصوص مسائل مختلف با او صحبت كرديم كه در ادامه مي‌توانيد آن را بخوانيد.

90: آقاي نوري! از تيم‌ملي آغاز كنيم، ناراحت نيستي دعوت نشدي؟

مربيگري در فوتبال سليقه‌اي است و من نگران دعوت نشدنم نيستم چرا كه معتقدم مي‌توانم جايگاهم را در تيم‌ملي به دست آورم. واقعيت اين است كه از دعوت نشدنم به تيم‌ملي ناراحت هستم اما از ته قلب براي بچه‌ها آرزوي موفقيت دارم چرا كه رفتن به جام‌جهاني براي همه مردم ايران بسيار مهم است و اميدوارم تيم‌ملي اين دو بازي ابتدايي خود را با پيروزي پشت‌سر بگذارد.

90: اين فصل شما در پرسپوليس كه بد نتيجه گرفت جزو خوب‌ها بوديد.

واقعا فصل كابوس‌واري بود. با بچه‌ها روزها را مي‌شمرديم تا اين فصل تمام شود. من 8 گل زدم اما به دليل نتايج ضعيف، شرايط بد و زير فشار بودن، اين گل‌ها اصلا به چشم نيامد.

90: قرارداد شما با پرسپوليس تمام شده براي فصل آينده تصميم‌گيري كرده‌ايد؟

ابتدا بايد بگويم اصلي‌ترين گزينه من پرسپوليس است اما از يك تيم اماراتي و چند تيم داخلي هم پيشنهاد دارم.

90: پس احتمال دارد به امارات بروي؟

تيم خيلي قوي نيست اما پيشنهاد مالي خوبي داده، سه تيم داخلي هم از تيم‌هاي بالاي جدول هستند اما منتظر پرسپوليس هستم تا ببينم چه تيمي بسته مي‌شود و چه نفراتي به اين تيم مي‌آيند.

90: پس افراد حاضر در پرسپوليس هم براي شما اهميت دارد؟

قطعا، درحال حاضر كه آقاي رويانيان با تلاش زياد درحال بستن يك تيم خوب است و من اميدوارم فصل بعد يك پرسپوليس رويايي تشكيل شود و بتواند با نتايج خوب نتايج ضعيف اين فصل را از ذهن هواداران پاك كند. پس از مذاكره با من و بيان شرايطم درخصوص پرسپوليس تصميم‌گيري خواهم كرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com