مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


رسولي نژاد رئيس هيات مديره روز گذشته از مديريت امير رضا واعظي آشتياني مديرعامل سابق باشگاه استقلال تمجيد کرد و حالا آشتياني نسبت به اين موضوع واکنش نشان داده است.

واعظي آشتياني در اين خصوص مي گويد:« من از زماني که از ورزش و سازمان تربيت بدني رفتم هيچ ارتباطي با عوامل و مسوولان اين حوزه نداشته و ندارم. هميشه معتقد بودم عملکرد افراد در جايگاه مديريت توسط آيندگان و افکار عمومي قضاوت خواهد شد.آقاي رسولي نژاد حتما زمان مديريت من را ديده که گفته استقلال در آن مقطع اصولي اداره مي شد. قطعا ايشان به اين نکته رسيده که مديريت بنده از اصول و فرمول درستي برخوردار بوده است. قطعا ديگران هم چنين نظري دارند با اين حال من براي کساني که نقد منصفانه مي کردند احترام زيادي قائلم اما حساب آنهايي که بغض داشتند، جداست.»

واعظي آشتياني درخصوص سوالي مبني بر اينکه به نظر مي رسد اين اظهارنظر رسولي نژاد چراغ سبزي براي بازگشت او به استقلال بوده است مي گويد:« مطمئن باشيد تا زماني که خودم تشخيص ندهم براي کار اجرايي به فوتبال برنمي گردم. فعلا به لحاظ اقتصادي شرايط خوبي دارم و در آرامش کارهايم را انجام مي دهم. به نظر من الان مديران خيلي کمي داريم که به صورت حرفه اي و درست کار کنند و تنها مي توان از عليرضا رحيمي نام برد که با وجود جدايي 6 بازيکن اصلي اش تيم را در فضايي آرام به موفقيت رساند.»

او درخصوص شرايط استقلال مي گويد:« استقلال در دو فصل گذشته دچار بحران مديريتي بود. در اين دو فصل اخير آرامشي در اين باشگاه نديديم و همه مشکلات درون ساختاري و سيستمي بود. سرمربي هر لحظه منتظر تعويض بود، بازيکن سالاري و ليدرسالاري هم بيداد مي کرد. استقلال بايد با 6، 7 امتياز فاصله قهرمان ليگ مي شد نه اينکه در رتبه سوم بايستد.»

واعظي آشتياني به صحبت هاي فتح الله زاده که گفته بود چک شخصي خود را به بازيکنان داده است هم واکنش نشان مي دهد:« ما که به استقلال رفتيم حساب دولتي باز کرديم و براي همه بازيکنان حساب شخصي. هيچ وقت پول به دست بازيکن نمي داديم يا چک به سرپرست بدهيم و بگوييم آن را نقد و بين بازيکنان تقسيم کند. شنيده ام که فتح الله زاده گفته با 10،11 ميليارد تومان تيم بسته است. احتمالا استقلال مثل دو فصل پيش سپاهان بسته شده بود که سپاهاني ها مي گفتند 12 ميليارد هزينه کرده اند اما بعدها صحبت از 20 ميليارد شد.»
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com