مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


محسن مسلمان هافبك نفوذي فصل گذشته ملوان قصد دارد فوتبالش را در تهران ادامه دهد و حتي با سايپا به توافق رسيده ولي مشكل او اين است كه يك فصل ديگر با ذوب‌آهن قرارداد دارد و بايد از اين باشگاه رضايتنامه بگيرد.

مسلمان در مورد وضعيت فعلي‌اش مي‌گويد: «در حال حاضر در اردوي تيم اميد هستم ولي قرار است روز پنج‌شنبه به اصفهان بروم تا جلسه‌اي با ذوبي‌ها داشته باشم. اگر رضايتنامه‌ام را بدهند از اين تيم جدا خواهم شد ولي اگر ندهند مجبورم بمانم و يك سال در ذوب‌آهن بازي كنم تا قراردادم تمام شود.»

از مسلمان مي‌پرسم كه اگر ذوب‌آهن رضايت ندهد، ماندن در اصفهان برايت آزاردهنده نخواهد بود و او مي‌گويد: «اميدوارم ذوبي‌ها همكاري كنند تا رضايتنامه‌ام را دريافت كنم ولي اگر قرار شد در ذوب‌آهن بمانم بايد نهايت تلاشم را انجام دهم. حالا بايد با مسوولان اين باشگاه و آقاي كربكندي حرف بزنم تا وضعيتم مشخص شود.اميدوارم ايشان رضايت نامه ام را بدهد و با جدايي ام موافقت کند.»

مسلمان در پاسخ به اين سوال كه چرا دوست نداري در شهرستان بازي كني مي‌گويد: «من مشكل خانوادگي دارم و چون تك فرزند هستم نمي‌توانم در شهرستان بمانم و دليلش اين است كه پدر و مادرم اذيت مي‌شوند.من حتي حاضرم پول رضايتنامه را بدهم تا از ذوب‌آهن جدا شوم، در ضمن با باشگاه سايپا هم به توافق كامل رسيده‌ام و حالا بايد ببينم وضعيتم چگونه خواهد شد.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: دو شنبه 8 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com