مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


ناصر فريادشيران در گفت و گو با پانا درباره وضعيت نفت تهران اظهار داشت: با همه گرفتاري هايي که اوايل فصل داشتيم به مقام پنجم رسيديم و براي ما مثل قهرماني ليگ ارزشمند است. تيمي که نه بدنسازي کرده بود و نه بازي تدارکاتي داشت و نه بازيکن گرفته بود، خيلي خوب کار کرد. در واقع بازيکناني جذب کرديم که تيم پيدا نکرده بودند اما با آرامشي که در درون مجموعه بود به موفقيت رسيديم.

 

وي افزود: حتي در نيم فصل اول مدعي قهرماني بوديم و در رده دوم ايستاديم اما در شروع نيم فصل دوم دوباره بحث انتقال، تيم را وارد حاشيه کرد با اين وجود توانستيم با آن شرايط تيم را جزو مدعيان حفظ کنيم و پنجم شويم. حتي بالاتر از تيم هاي با ريشه اي مثل پرسپوليس، فولاد، سايپا، ملوان و فجر بايستيم.

 

مربي نفت تهران تصريح کرد: مسئولان نفت براي فصل آينده با فرکي تمام کرده بودند ولي رفتن او به فولاد يک شوک بزرگ بود . حتي باورم نمي شود با اين حال معمولا هرمربي که عوض مي شود در پي آن باشگاه دچار مشکل و تنش مي شود ولي وقتي فرکي رفت براي اولين بار در تاريخ فوتبال ايران، مسئولان ارشد نفت از او تقدير کردند. مي بينيد اين روزها در باشگاه استقلال چه جاروجنجالي راه افتاده و مديرعامل و يکي از اعضاي هيات مديره با هم درگيرند. اين نشان مي دهد کار باشگاه نفت خيلي بزرگ بوده.

 

فريادشيران در خصوص انتخاب ابراهيم زاده به عنوان سرمربي نفت گفت: اين انتخاب خيلي خوب بود. به نظرم اگر ابراهيم زاده دنبال آرامش است و مي خواهد بيشتر استراحت کند توصيه مي کنم به نفت بيايد. او مي تواند با تجربه و دانشي که دارد سهميه بگيرد و رتبه پنجمي تيم را ارتقاء دهد. هيات مديره هيچ اجباري نکرده که حتما سهميه بگيرد. من شنيدم که خيلي تيم ها دنبالش هستند و پرسپوليس و تراکتور با اين مربي مذاکره کردند. بالاخره او مربي است که فيفا او را بهترين آسيا انتخاب کرده.

 

وي تاکيد کرد: تيم ما بازيکناني مثل کريمي، مايلي کهن و مديرروستا را بزرگ کرده و اينها در نفت بازي کردند. هدف نفت باشگاه ما بازيکن سازي است چيزي که در فوتبال ما کم به آن توجه مي شود. ما فصل گذشته در ليگ اصلا پديده نداشتيم. بالاترين مبلغي که در تيم ما 3، 4 بازيکن گرفتند سقف قرارداد بود و کل بودجه ما بيش از 5 ميليارد نمي رسد.

 

فريادشيران در خصوص آزادشدن استفاده از گلرهاي خارجي گفت: مخالف آزاد شدن گلرها بودم چون معتقدم الان دلال ها و بعضي مربيان منشوري از آن سود مي برند. وقتي توان و پتانسيل اين را داريم که به گلرهاي خوب فرصت دهيم چرا بايد از بازيکنان خارجي استفاده کنيم؟ نمي توانيم با بازيکنان ايراني ارتباط برقرار کنيم و آن وقت مي رويم بازيکنان خارجي مي آوريم که از فرهنگ ديگري آمدند. فرهنگ استفاده از بازيکنان خارجي را نداريم. مگر بگوويچ در فوتبال ما چه رتبه اي دارد و چه کشفي کرده؟ دنيزلي را ببينيد پرسپوليس را به چه روزي انداخته. اگر يک مربي ايراني چنين نتايجي مي گرفت، مردم ولش مي کردند؟
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com