مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


سيدجلال حسيني مدافع مياني سپاهان در سال هاي اخير، در فصل نقل و انتقالات هميشه يكي از بازيکنان پر سر و صدا بوده و اين بار بر خلاف سال گذشته که بحث استقلالي شدنش مطرح بود، خبرهاي زيادي درخصوص پيوستنش به پرسپوليس شنيده مي‌شود.

حسيني در مورد شايعات اخير مبني بر حضورش در پرسپوليس به سايت گل مي گويد:«همه چيز بعد از بازي با استقلال شروع شد و روزنامه ها و خبرگزاري ها نوشتند که مي‌خواهم به پرسپوليس بروم. بعد از بازي از من پرسيدند كه بنگر گفته به پرسپوليس مي‌رود و تو را هم به اين تيم مي‌برد، من هم گفتم كه از اين قضيه اطلاعي ندارم و اگر هم بخواهم به پرسپوليس بروم بايد پيشنهاد اين تيم را بررسي كنم. متاسفانه اين حرفم را عوض کردند و نوشتند که همراه با بنگر به پرسپوليس مي‌روم.»

او در پاسخ به اين سوال که آيا مي خواهي حتما در سپاهان بماني خاطرنشان مي کند:« من اول بايد با باشگاه سپاهان مذاكره كنم و اصلا دنبال بازارگرمي نيستم.سه سال است که در سپاهان بازي مي کنم و اولويت اولم براي فصل بعد اين تيم خواهد بود.»حسيني در پاسخ به اين سوال که مگر چند هفته پيش نگفتي مشکلاتي براي ماندنت در اصفهان وجود دارد مي‌گويد:«بله،هنوز هم مي گويم مشکلاتي وجود دارد ولي قرار نيست بدون مذاکره از سپاهان بروم.»

مديرعامل سپاهان گفته كه هر بازيكني دلش با سپاهان نيست، مي‌تواند برود.حسيني در اين خصوص مي گويد:« من مشكلي با آقاي رحيمي ندارم و حتي قرار بود بعد از بازي با استقلال با او حرف بزنم ولي فرصت نشد و به تركيه آمدم. بعد از اردوي تركيه تصميم خواهم گرفت و اگر با سپاهان به توافق نرسيدم با ديگر گزينه‌ها مذاكره خواهم كرد.»

حسيني در مورد احتمال حضورش در پرسپوليس مي گويد:«بنگر به من گفت که قصد پرسپوليسي شدن دارد ولي من هنوز با مسئولان اين باشگاه مذاکره نکردم و به هيچ کس هم قولي ندادم که پرسپوليسي مي شوم.آنها اگر خواهان جذب من باشند،به صورت حضوري مذاکره خواهيم کرد تا همه چيز به طور کامل مشخص شود.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com