مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


حسين کاظمي در گفت و گو با پانا اظهار داشت: وضعيتم مشخص نيست. هنوز طلب هاي خود را از راه آهن نگرفتيم و بايد ببينيم وضعيت اين باشگاه به کجا مي رسد. نزديک 50، 60 درصد طلب داريم که هنوز پرداخت نشده.

 

وي افزود: قول هايي دادند که اين هفته مشکلات را حل کنند و براي آينده خود تصميم بگيرند. اصلا مشخص نيست بخواهند تيمداري کنند يا نه. ماندن ما به شرايط تيم بستگي دارد. اگر بخواهند تيم خوبي ببندند مي مانيم وگرنه اگر شرايط مثل سال گذشته باشد قطعا مي روم چون خيلي سختي کشيديم.

 

هافبک راه آهن تصريح کرد: متاسفانه امسال ما هيچ کس به جز انصاريفرد را در باشگاه نديديم. فقط يک بار يک نفر را آوردند و گفتند اين مسئول تيم است. آن فرد هم الکي در روزنامه ها بحث زمين را راه انداخت. او قول داد اگر تيم از رده دوازدهم به بالا رتبه بياورد، به بازيکنان زمين مي دهد ولي آن هم در حد حرف بود.

 

کاظمي در خصوص پيشنهادات خود گفت: من يکي دو پيشنهاد دارم ولي منتظرم ببينم چه اتفاقي مي افتد. هنوز نه تيم ها سروسامان گرفته اند و نه مربيان مشخص شدند. بايد بيشتر صبر کنيم تا تيم ها تکليفشان روشن شود و بعد. فعلا عجله اي ندارم و استراحت مي کنم.

 

وي در پاسخ به اين سوال که آيا منتظر استقلال هستي؟ تاکيد کرد: نه منتظر استقلال نيستم. از اين باشگاه کسي با من حرفي نزده. دوست دارم به تيم محبوبم برگردم ولي پيشنهادي ندادند.

 

هافبک سابق استقلال در پاسخ به اين سئوال که آيا با بازگشت قلعه نويي شما هم برمي گرديد؟ افزود: اصلا بحث برگشتن قلعه نويي نيست. نمي دانم او برمي گردد يا نه ولي بايد شرايط براي بازگشت جور باشد تا برگردم. فعلا منتظر روزهاي آينده هستم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com