مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


رسول کربکندي در گفت و گو با پانا در خصوص وضعيت ذوب آهن اظهار داشت: اتفاق خاصي در تيم ما نيفتاده که قابل بيان باشد. ما خواستيم باشگاه بدهي هاي معوقه خود را که از سال گذشته ماند بدهد تا بتوانيم راجع به فصل آينده تصميم بگيريم. الان هم مجموعه باشگاه از مديريت شرکت مس گرفته تا کارکنان در تلاشند مشکل حل شود.

 

وي افزود: بازيکناني که با ما قرارداد دارند قطعا اجازه جدايي نمي دهيم و مي مانند اما آن دسته از بازيکناني که قراردادشان تمام شده و طلب دارند بايد ابتدا معوقات را پرداخت کنيم تا بعد پاي مذاکره بنشينيم. ما تلاش مي کنيم هر بازيکني که مي تواند با اين شرايط در تيم ادامه فعاليت دهد او را حفظ کنيم.

 

سرمربي ذوب آهن تصريح کرد: ما فقط با رجب زاده و يک بازيکن ليگ يکي قرارداد بستيم. حدادي فر، صلصالي، سينا عشوري، پيام صادقيان، محسن مسلمان، شفاعت و محمد حسيني با تيم قرارداد دارند و اجازه جدايي آنها را نمي دهيم. آنهايي هم که قرارداد ندارند نمي دانم کجا هستند و کجا مي روند. يک عده دارند به پرسپوليس مي روند.

 

کربکندي گفت: دوست داريم همه بازيکنان را حفظ کنيم و از باشگاه خواستم که براي تعيين وضعيت با همه تماس بگيرند. شرايط مالي تيم جالب نيست و نمي توانيم زياد هزينه کنيم. طبيعي است در اين شرايط راهي جز رعايت سقف قرارداد نداريم. تازه ما بتوانيم قراردادها را به سقف برسانيم، هنر کرديم.

 

وي در خصوص هدفگذاري فصل آينده تاکيد کرد: هدفگذاري ما اين است که فصل اينده يک تيم با اخلاق و خوب داشته باشيم که فوتبالي در شان تيم ذوب ارائه دهد. نبايد انتظار داشته باشيم که با باشگاه هايي که دارند براي فصل آينده 20 ميليارد هزينه مي کنند، ما با هزينه 7، 8 ميلياردي بتوانيم براي قهرماني يا کسب سهميه بجنگيم. اين البته به معناي تسليم شدن نيست. سال هاي قبل نيز تيم هاي من با هزينه کم بهترين نتايج را گرفتند و هرجا بي پولي بوده سراغ من آمدند.

 

سرمربي ذوب آهن در خصوص جدايي گردان و محمد باقر صادقي افزود: فکر نکنيد با رفتن چند بازيکن از يک تيم، اتفاق خاصي مي افتد. در فوتبال ايران جدايي چند بازيکن نمي تواند تاثير چنداني در تيم بگذارد. جدايي گردان و صادقي معما نيست و براي رفتن آنها عزا نمي گيرم به خصوص اين که گلر خارجي آزاد شده و مي روم يک گلر خوب مي آورم.

 

کربکندي گفت: سال قبل مگر 5، 6 بازيکن ملي پوش از سپاهان نرفتند پس چرا اين تيم دوباره قهرمان شد؟ مهم اين است که بازيکنان و داشته هايي که داري در چارچوب و سيستم موجود جا بيفتند. ما به زور بازيکني را نگه نمي داريم چون اولين شرط در موفقيت يک تيم اين است که دل بازيکن با مجموعه باشد. من شرط و شروط قرارداد بازيکنان را نمي دانم ولي آنچه مهم است خيلي از بازيکنان با تيم قرارداد دارند و اتفاقا سالهاي قبل اينها را من به فوتبال معرفي کردم و ميدان دادم. حالا هم دنبال بستن يک تيم خوب هستم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com