مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


رضا عنايتي در گفتگو با ايپنا، درباره شايعه امضاي قراردادش با استقلال اظهارداشت: من قراردادي با استقلال امضا نکرده ام و نمي دانم چرا چنين شايعه اي مطرح شده است. بارها گفته ام دوست دارم به استقلال برگردم اما هنوز حتي مذاکره هم نکرده ام چه برسد به اينکه قرارداد امضا کنم.

وي ادامه داد: آخرين مذاکره اي که من با استقلال داشتم به نيم فصل برمي گردد که خودم هم تمايل داشتم براي اين تيم بازي کنم. آن زمان مذاکراتي با فتح الله زاده انجام دادم اما به دليل مخالفت استاندار قم با جدايي من از صبا نتوانستم به استقلال بروم.

عنايتي ادامه داد: هنوز وضعيت استقلال مشخص نيست و به همين دليل مذاکره اي با من انجام نشده است. من با فتح الله زاده رابطه دوستانه اي دارم و هميشه بازيکن مورد علاقه او بوده ام. حتي زماني که در امارات بازي مي کردم هم با وي در ارتباط بودم.

مهاجم سابق استقلال در پايان خاطر نشان کرد: تا 10 روز ديگر به زيارت خانه خدا مي روم و تا قبل از سفرم حتما تيم فصل آينده ام را مشخص خواهم کرد اما بازهم تاکيد مي کنم مذاکره اي با استقلال نداشته ام.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com