مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


 نادر رضي

90: هافبك چپ پاي آبي‌ها كه در اين فصل به عنوان كاپيتان سوم استقلال شناخته مي‌شد از نحوه تقسيم پول ميان بازيكنان اين تيم ناراحت است او اعتقاد دارد كه در استقلال فقط برخي‌ها خوب پول مي‌گيرند و هيچ‌وقت مشكل مالي ندارند. محسن يوسفي در شرايطي اين صحبت‌ها را به زبان‌آورد كه قراردادش با استقلال تمام شده و در حال بررسي پيشنهادات ساير تيم‌ها است.

90: دوران استراحت چطور مي‌گذرد؟

خوب است. به شمال آمده‌ام تا هم با خانواده‌ام ديدار داشته باشم و هم اين كه حدود 10 روز به استراحت بپردازم و پس از آن براي فصل بعد تصميم بگيرم.

90: فصل پرفراز و نشيبي را پشت سر گذاشتيد.

واقعا فصل عجيبي بود. ما عالي شروع كرديم و نتايج بسيار خوبي هم به دست آورديم. اما رفته‌رفته مسائل بچه‌گانه در تيم ما تاثير خود را گذاشت و باعث شد تيم دچار حاشيه شود.

90: چه مسائلي؟

گفتني نيست. اما اين مسائل را مي‌شد با كمي تمركز بيشتر و دوري از احساسات برطرف كرد ولي به جاي اين كه برطرف شود. اوضاع بدتر شد. ما در نيم‌فصل دوم راحت مي‌توانستيم قهرمان شويم. باور كنيد امسال بيشترين سختي را بازيكنان كشيدند.

90: اين مشكلات مالي بود؟

ببينيد در استقلال فقط برخي‌ها خوب پول مي‌گيرند اما بعضي از بازيكنان هنوز بيشتر از 15 درصد از قرارداد خود را نگرفته‌اند. برخي‌ها هم مثل من كه هر چه پول گرفتم براي سال‌هاي گذشته بود و پولي بابت قرارداد امسال نگرفتم. البته فتح‌اله‌زاده تلاش بسياري براي تهيه پول داشت. ابتدا تصور مي‌كرديم شرايط هم به اين شكل است ولي بعدا متوجه شديم مشكلات مالي براي برخي‌ها وجود ندارد و از باشگاه پول‌هاي خوبي مي‌گيرند.

90: اين مسائل چه تاثيري در تيم داشت؟

باعث ايجاد دو دستگي شد. ما واقعا مستحق قهرماني بوديم و اگر از حاشيه دور مي‌شديم به اين مهم مي‌رسيديم.

90: عملكرد كادرفني را چطور ارزيابي مي‌كني؟

عملكرد كادرفني را نمي‌شود زياد زير سئوال برد.

90: چرا در مورد مسائل مالي و تبعيض ايجاد شده صحبتي با مسئولان نكرديد؟

هر وقت صحبت مي‌كرديم مي‌گفتند حل مي‌شود.

امسال از نظر پرداختي سال خوبي بود ولي باور كنيد ما تا حالا فقط طلب‌هاي سال‌هاي گذشته را گرفتيم. البته همه‌چيز را نمي‌شود به مسائل مالي ربط داد. وقتي سپاهان به شكل حرفه‌اي رفتار مي‌كند، بايد قهرمان شود. ما حاشيه‌هاي زيادي داشتيم ولي سپاهان چراغ خاموش و با تمركز پيش مي‌رفت.

90: خودت چطور فصلي را پشت سر گذاشتي؟

اين فصل واقعا بدشانس بودم و زياد مصدوم شدم. هر وقت هم به زمين رفتم تلاش مي‌كردم تا عملكردم راضي كننده باشد.

90: در يك مقطع هم پس از گلزني نيمكت‌نشين شدي؟

واقعا اگر مربيان از من حمايت مي‌كردند ملي‌پوش مي‌شدم. خودم هم نفهميديم چرا بايد روي نيمكت بنشينم. بازي كردن يا نكردن من روال خاصي نداشت و هر وقت گل مي‌زدم و فكر مي‌كردم بازي بعد فيكس هستم باز مي‌رفتم روي نيمكت. البته خودم را هم مقصر مي‌دانم. شايد در تمرينات خوب عمل نكردم.

90: برنامه‌ات براي فصل بعد چيست؟

با چند تيم صحبت كرده‌ام ولي ابتدا منتظر مشخص شدن شرايط استقلال هستم.

90: بحث‌هاي مديريتي آخر فصل تا چه حد به شما ضربه زد؟

اين بحث‌ها سبب مي‌شود بازيكن ناخودآگاه ذهنش مشغول شود و نتواند عملكرد خوبي به جا بگذارد. مي‌توانستند اين بحث‌ها را پس از پايان ليگ پيش بكشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com