مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


 مهدي مرتضويان

90: اميرحسين صادقي مدافع بلندقامت تراكتورسازي باز هم مي‌گويد اولويت من تراكتورسازي است. البته اين بازيكن تمديد قراردادش با سرخ‌پوشان تبريزي را منوط به تسويه‌حساب قرارداد فصل گذشته مي‌داند. صادقي در مورد شايعات حضورش در استقلال تهران به همراه امير قلعه‌نوعي‌ نيز به صراحت پاسخ داد تا متن گفت‌وگوي اختصاصي خبرنگار 90 با او، خواندني شود:

90: بالاخره براي فصل آينده تصميم گرفتي؟

هنوز تصميمي نگرفته‌ام. منتظر هستم تا با تراكتوري‌ها تسويه‌حساب كنم. حدود 30 درصد از پولم باقي مانده است. به مسئولان تراكتور هم گفته‌ام به شرط آن كه طلب فصل قبل را بدهيد. پاي ميز مذاكره مي‌نشينم.

90: دوست داري تمديد كني؟

صددرصد. شرايط بسيار خوبي در تبريز داشتم. از لحاظ تيمي خوب بوديم و زندگي در تبريز هم راضي‌كننده است. اين تيم پتانسيل زيادي دارد تا پله‌هاي پيشرفت را طي كند. سرمايه‌اي به اسم هوادار دارد كه در نوع خود بي‌‌نظير است.

90: حتي اگر شرايط براي استقلالي شدنت فراهم شود؟

حتي اگر اين طور شود هم دوست دارم در تراكتور بمانم. شخصيتم طوري نيست كه امروز يك حرفي بزنم و هفته بعد تكذيب كنم. مي‌خواهم فوتبالم را با تراكتور دنبال كنم. اگر نتوانستم با اين تيم به توافق برسم، گزينه‌هاي بعدي را بررسي مي‌كنم.

90: آخر خيلي‌ها مي‌گويند با رفتن قلعه‌نوعي‌، شما هم استقلالي مي‌شوي؟

اميرخان را دوست دارم و ايشان نيز هميشه نسبت به بنده لطف داشته‌اند ولي اين موضوع دليل نمي‌شود كه هر كجا بخواهم بازي كنم، اميرخان بايد سرمربي‌اش باشد. گزينه اوليه من بين تراكتور، استقلال و ساير تيم‌ها، فقط و فقط تراكتورسازي است.

90: قلعه‌نوعي‌ در اين باره با تو صحبت كرده؟

به هيچ‌وجه؟!

90: فكر مي‌كني قلعه‌نوعي‌ در تراكتور بماند يا به استقلال برود؟

اين سئوال را از خودشان بپرسيد. من نمي‌توانم در اين باره اظهارنظر كنم.

90: به نظرت تراكتور بتواند فصل آينده تيمي قدرتمند را در آسيا داشته باشد؟

چرا نشود! مي‌توانيم خودمان را جمع و جور كنيم و به آنچه مدنظرمان است برسيم. همه‌چيز مي‌تواند براي اين تيم موفقيت‌آميز باشد. ما تحت‌ هر شرايطي از حمايت هوادار برخوردار هستيم. اگر مسئولان به باشگاه كمك كنند قطعا از پس مشكلات برمي‌آييم.

خيلي از بازيكنان تيم را مي‌شناسم علي‌رغم آن كه قراردادهايشان به اتمام رسيده است اما تمايل دارند قرارداد خود را تمديد كنند. اميدوارم اسكلت تيم حفظ شود و در بعضي پست‌ها كه احتياج به بازيكن داريم، بازيكنان شاخصي را جذب كنيم.

90: در مورد عملكرد تيم‌هاي ايراني در فصل جاري ليگ قهرمانان آسيا چه نظري داري؟

به سپاهان تبريك مي‌‌گويم. هر چند كه به عنوان طرفدار استقلال، از حذف اين تيم ناراحت شدم.

90: حق سپاهان برد بود؟

آنها يك باشگاه واقعي هستند. نظم بالايي دارند. همه‌چيز طبق روال، در آن باشگاه جلو مي‌رود آنها چندين و چند سال است كه همگوني لازم را دارند. منظم هستند و مي‌توانند در دوره‌هاي بعدي هم موفق شوند. اميدوارم پس از چندين و چند سال، آنها بتوانند قهرماني در آسيا را به ايران بياورند.

90: با نويدكيا كه گفته بود پايتخت فوتبال ايران را بايد به اصفهان برد، موافق هستيد؟

كمي زود است. براي آن كه بخواهيم پايتخت فوتبال را تغيير دهيم. تا حدودي با حرف‌هاي محرم موافقم. از اين لحاظ با او هم نظر هستم. چون سپاهان تنها باشگاهي است كه نظم دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com