مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


منصور پورحيدري در گفت و گو با پانا در خصوص وضعيت سرمربيگري استقلال، مشکلات تيم، حضور قلعه نويي و آينده خودش در استقلال به سوالات پاسخ داد.

 

بالاخره اوضاع سرمربيگري استقلال به کجا کشيده شد؟
من در جريان نيستم و هيات مديره بايد تصميم گيري کند. شنيدم فردا قرار است هيات مديره جلسه تشکلي دهد و وضع آنجا مشخص شود. سرمربي فصل بعد استقلال بستگي به نظر هيات مديره و فتح الله زاده که خودش عضو هيات مديره است، دارد. اصلا مشخص نيست تغييري ايجاد شود يا نه. فقط اميدوارم هر اتفاقي که مي افتد، سريع انجام شود تا تيم براي فصل آينده زود شروع شود و دير نشود.

 

از ديدگاه شما مظلومي بد نتيجه گرفته که مي خواهند تغييرش دهند؟
به نظرم در کل کادر فني ما بد نتيجه نگرفت. نيم فصل اول همه چيز خوب بود و ديديد که کادر فني با تلاشي که کرد فاصله 6 امتيازي و قابل توجهي با ديگر رقيبان ايجاد کرد اما در نيم فصل دوم اتفاقات ريز و درشت باعث شد اين امتيازات کم شود و در نهايت قهرماني ليگ را از دست داديم. در مجموع فکر مي کنم گرفتن جام حذفي و با يک امتياز اختلاف سوم شدن نتيجه بدي نيست.

 

هيات مديره مثل اين که گفته قهرماني ليگ مهمتر بود تا حذفي.
اين که قهرماني ليگ مهمتر است شکي نيست اما اگر شما حضور در آسيا را در نظر بگيريد بالاخره با قهرمان شدن در حذفي هم مي شود به آن رسيد و ارزشش مثل قهرماني ليگ است. همه مشکلاتي که وجود داشت باعث شد تيم به قهرماني ليگ نرسد.

 

چقدر صحبت ها و مصاحبه هاي حاشيه اي اعضاي هيات مديره روي کار تيم تاثير گذاشت؟
بالاخره مشکلات زياد بود. کسي کادر فني را مقصر صد درصد نمي داند. بالاخره تغييرات، حاشيه ها، مديريت، مصدوميت، هيات مديره و همه و همه دست به دست هم داد تا نتوانيم قهرمان شويم. اينها همه مشکلات بود و وارد جزئيات نمي شوم.

 

قبول داريد که مطرح شدن نام قلعه نويي هم روي کار مظلومي تاثير گذاشت؟
امير هم دنبال کار خودش و تيم تراکتور بود و انصافا خوب نتيجه گرفت اما يک عده از اسم او سوء استفاده کردند و چون نمي خواستند استقلال نتيجه بگيرد، اين شايعات را راه انداختند. قلعه نويي در تبريز به فکر زندگي و تيمش بود و اصلا کاري به اين حرف ها نداشت. بالاخره اين حاشيه ها تاثيرگذار بود و خيلي از مسائل دست به دست هم داد تا تيم نتواند در ليگ قهرمان شود ولي مگر مظلومي تغيير کرده؟ اين همان مظلومي است که در نيم فصل اول 6 امتياز در صدر با تيم دوم فاصله داشت.

 

اگر قلعه نويي بيايد يا مظلومي برود، در استقلال مي مانيد؟
فعلا هيچ چيز معلوم نيست. دنبال اين اما و اگرها نباشيد و پيگيري نکنيد. من هميشه دنبال موفقيت باشگاه بودم و هستم. قلعه نويي و مظلومي تفاوتي نمي کند و مهم باشگاه است. اميدوارم و آرزو مي کنم هرچه زودتر تکليف تيم مشخص شود تا براي فصل آينده زمان از دست نرود. واقعا بايد فکري به حال آينده کرد و اگر قرار است تغييري صورت گيرد بگيرد تا انشالله براي فصل بعد با شناسايي نقاط ضعف و قوت يارگيري را شروع کنند.

 

بعد از بازي با سپاهان مي گفتند بازيکنان استقلال کم کاري کردند. آيا شما اين کم کاري را قبول داريد؟
به هيچ وجه کم کاري نکردند . اينها مسائلي است که مي خواهند براي بچه ها ايجاد کنند. در آن بازي اصلا روز خوبي نداشتيم و اين حق سپاهان بود که برنده شود چون خيلي خوب بازي کردند و مزد خود را گرفتند. بد بوديم وباختيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com