مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


حسن امامقلي

90: در فصلي كه گذشت پرنده خوشبختي روي شانه‌هايش نشست و به خاطر درخشش در بازي حذفي شهرداري ياسوج مقابل استقلال ناگهان به تيم پرطرفدار پرسپوليس محلق شد. حسين هوشيار با اينكه در مسابقه‌هاي آسيايي سرخپوشان فرصت بازي پيدا نكرد اما او در سفرهاي خارجي تيم حضور داشت و اين اواخر با اينكه از ناحيه دست دچار مصدوميت شده بود اما در سفر زيارتي تيم از دبي به عربستان با سرخپوشان همراه شد. با اين سنگربان كه دو فصل ديگر با سرخپوشان قرارداد دارد گفت و گويي انجام داديم كه از نظرتان مي‌گذرد.

90: سفر به عربستان چطور بود؟

من براي اولين بار بود كه به زيارت خانه خدا مي‌رفتم. اين سفر براي من خيلي خوب بود و جاي شما خالي، حسابي زيارت كردم و از خدا براي خودم، خانواده‌ام و تمام ايراني‌ها سلامتي خواستم. از خدا خواستم تا زنده‌ام و نفس مي‌كشم مرا تنها نگذارد. واقعا اين سفر خيلي خوش گذشت و آرام شدم.

90: پس از مصدوميت در ديدار مقابل فولاد گفته مي‌شد شما در اين سفر همراه تيم به عربستان اعزام نمي‌شوي؟

بله، اول ويزاي سفرم آماده نبود و خودم هم نگران شده بودم اما خدا را شكر در ادامه توانستم در روزهاي آخر اردوي دبي به تيم ملحق شوم.

90: هنگام برگزاري بازي با الاتحاد چه حس و حالي داشتي؟

متاسفانه داور نامردي كرد و با آن پنالتي تيم ما را بر هم ريخت كه آقاي نصيرزاده هم گفته است پنالتي‌ الاتحادي‌ها درست نبود. بعد از اين گل شيرازه تيم بر هم ريخت و الاتحادي‌ها بر بازي مسلط شدند. من در جايگاه ويژه حضور داشتم و به خاطر اين باخت خيلي ناراحت شدم. اما كاري از دستم ساخته نبود.

90: به نظر شما عملكرد آودوكيچ در اين ديدار چطور بود؟

من قبلا هم گفته‌ام نبايد در خصوص باخت تيم به دنبال مقصر باشيم. به هر حال در موفقيت يا ناكامي يك تيم همه مقصرند نه يك نفر.

90: جو ورزشگاه چطور بود؟

جو ورزشگاه آنچنان هم كه مي‌گفتند سنگين نبود. به نظر من از اين بازي استقبال خوبي به عمل آمده بود اما جو ورزشگاه سنگين نبود و معمولي بود. باور كنيد تحمل جو ورزشگاه‌هاي ايراني دشوارتر از ورزشگاه جده بود.

90: از نظر شما ميزباني تيم الاتحاد در چه حدي بود؟

بسيار ضعيف بود و واقعا سعودي‌ها در ميزباني خود كارشكني كرده بودند. هتل ما فقط يك آسانسور داشت و يك هتل پايين‌شهري و درجه سه بود. اتاق ما حتي كولر نداشت و در فرودگاه هم كه تيم را خيلي اذيت كردند.

90: دنيزلي در پايان بازي چه گفت؟

دنيزلي هم خيلي ناراحت بود و حرفي نزد و به همراه ساير ملي‌پوشان به تركيه رفت.

90: براي فصل جديد مسابقات ليگ برتر چه برنامه‌اي داري؟

من كه دو فصل ديگر با پرسپوليس قرارداد دارم و فعلا از طرف باشگاه به من حرف جديدي نزده‌اند.

90: از تيم‌هاي خارجي كه پيشنهاد نداري؟

فعلا نه. اما اگر در بازي‌هاي آسيايي پرسپوليس فرصت بازي پيدا مي‌كردم احتمال داشت كه تيم‌هاي خارجي هم به دنبالم بيايند.

90:‌ حرف خاصي براي گفتن داري؟

به خاطر باخت به الاتحاد خيلي متاسف شدم. چون به نظر من الهلال خيلي قوي‌تر از الاتحاد بود و ما بايد اين تيم را هم شكست مي‌داديم اما افسوس كه باختيم و حذف شديم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com