مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


 علي مسعودي

90: زودتر از اينكه تكليف باشگاه داماش مشخص شود، تكليف سرمربي معلوم شد! قرار است فصل آينده اميد هرندي جايگزين مهدي تارتار شود. اين اتفاق در شرايطي افتاد كه امروز (شنبه) محمدرضا ساكت مديرعامل فولاد ماهان با استانداري جلسه‌اي دارد و معلوم نيست چه ماجرايي در اين تيم شمالي رخ خواهد داد.

در اين راستا با محمدرضا مهدوي كاپيتان تيم گفت و گويي انجام داديم كه در زير مي‌خوانيد:

90: ظاهرا تكليف تيم مشخص شد؟

خبر خاصي ندارم. فقط شنيدم آقاي هرندي را سرمربي معرفي كرده‌اند.

90:‌ وقتي سرمربي مشخص مي‌شود يعني همه چيز باشگاه مشخص شده؟

درجريان كار نيستم. حتما آقاي عابديني همه چيز را حل كرده كه سرمربي را معرفي مي‌كند.

90: از هرندي شناختي داري؟

من زمان مرحوم حجازي با او كار كرده‌ام و به نظرم بهترين گزينه انتخاب شده. خوشحالم كه بعد از مدت‌ها دوباره يك مربي بومي را به عنوان نفر اول انتخاب كردند.

90: عابديني گفته من از خيلي‌ها در اين رابطه مشورت گرفتم. تو هم جزو آنها بودي؟

روزي كه در تهران با او جلسه داشتم از من پرسيد به نظرت فلاني گزينه خوبي است يا نه. من هم گفتم بهترين گزينه است.

90: زماني كه تارتار را مي‌خواست بياورد با تو مشورت كرد؟

آن زمان با غير بومي‌ها مشورت كرده بود.

90:‌ الان قراردادت با داماش به پايان رسيده و بايد قرارداد جديد امضاء كني. اين كار را مي‌كني يا منتظر آينده مي‌شوي؟

اول بايد تكليف مطالبات فصل گذشته را مشخص كنند چون من 60 درصد از قراردادم را طلب دارم و بايد آن را صاف كنند!

90: حال بگويند قرارداد ببند و در طول فصل كم‌كم پولت را بگير چطور؟

بايد يك مدركي بدهند كه بدانم مي‌توانم به پولم برسم. مثلا چك بدهند.

90: اگر بخواهند مبلغ قراردادت را كم كنند چطور؟

طبق قانون بازيكني كه با تيمي تمديد مي‌كند خود به خود 20 درصد به قراردادش اضافه مي‌شود. من اين 20 درصد اضافه را هم نمي‌خواهم. همان قرارداد فصل قبل را بدهند تا قرارداد ببندم.

90: پس پول خوبي دادند؟

نسبت به خيلي‌ها كمتر گرفتم. البته فصل گذشته موقع قرارداد، بودجه خيلي خوبي داشتيم و خوب هم پول مي‌دادند اما اين فصل قطعا از اين خبرها نيست.

90: فصل گذشته زودتر از خيلي‌ها قرارداد بستي و يك تعدادي بعدا آمدند و پول بهتري گرفتند. اگر دوباره اين قضيه اتفاق بيفتد، چه مي‌كني؟

من مطمئنم اين فصل چنين اتفاقاتي نخواهد افتاد، چون پولي نيست كه بخواهد بدهد. در ضمن قرار است بيشتر به سمت نفرات بومي بروند.

90: اگر اين اتفاق رخ دهد بحث بومي و غيربومي‌ها نيز از ميان مي‌رود و ديگر حرف و حديثي پيش نمي‌آيد.

من هنوز هم بحث بومي و غيربومي‌ها را قبول ندارم ولي با شرايطي كه پيش آمده قطعا حواشي كمتر خواهد شد.

90: اين چند مدت خبري از هرندي نبود. اما به يك باره سرمربي شد. فكر نمي‌كني كمي حرف و حديث پيش بيايد؟

من خبر دارم او چند پيشنهاد در گذشته داشت ولي چون مي‌خواست نفر اول باشد قبول نمي‌كرد. حتي او زودتر از اينها مي‌توانست سرمربي شود. اما عده‌اي سنگ‌اندازي كرده و مانع شدند.

90:‌ چه كساني بودند؟

هم داخل شهر بودند و هم خارج از شهر. در روزهايي كه ملوان نتيجه نمي‌گرفت بحث آمدن مايلي‌كهن‌ و حتي جلالي مطرح شد اما هواداران ملوان رفتند جلو در اتاق رئيس منطقه آزاد و از او خواستند نفر غيربومي نياورد. الان داماش هم به اين نتيجه رسيده كه بايد مربي بومي نفر اول باشد. البته فراموش نكنيد تعدادي از مربيان غيربومي هم در داماش خوب نتيجه گرفتند و نبايد كار آنها را زير سئوال برد.

90:‌ الان بحث بازگشت بومي‌ها و بومي‌گرايي مطرح شده، نمي‌خواهيد براي بازگشت نظرمحمدي هم پيش قدم شويد؟

ما دوست داريم برگردد. بايد ديد نظر مديرعامل چيست. به نظرم بازيكنان بومي با مبلغ پايين‌تري به داماش خواهند آمد هر چند بايد در چند پست بازيكن غيربومي هم جذب كنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com