مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


 اميررضا اميرشاهي

90: همه دنبال اين هستند كه بدانند رويانيان، «پرسپوليس كهكشاني» را با چه مهره‌هايي مي‌بندد؟

او براي شروع، حساس‌ترين پست را مدنظر قرار داد. پست دروازه‌باني را، جايي كه قرمزها؛ حداقل در ليگ و جام‌حذفي، بيشترين آسيب را از اين ناحيه خورده‌اند. مهمترين گزينه مهدي رحمتي بود، خبري كه بيشتر به نظر شوخي مي‌رسيد تا واقعيت. بعد از او دروازه‌بان دوم تيم‌ملي يعني شهاب گردان حتي تا مرز بستن قرارداد داخلي هم پيش رفت، با اين  حال برداشتن قانون منع حضور سنگربانان خارجي در ليگ برتر ممكن است روي تصميم‌نهايي شهاب تاثير بگذارد.

عملكرد مطلوب آودوكيچ در ليگ قهرمانان ممكن است او را در فصل جديد صاحب پيراهن شماره يك پرسپوليس كند. وجود چنين رقيبي؛ آن هم در فصلي كه كي‌روش مي‌خواهد ليست مسافران جام‌جهاني را (در صورت صعود به اين رقابت‌ها) ببندد، به معناي آن است كه اگر گردان قرمزپوش شود شايد سرنوشتي كه دامن حقيقي و ميثاق را گرفت سراغ او نيز بيايد، با اين حال بايد منتظر ماند و ديد اولين خريد سردار در بازگشت از اردوي تركيه چه تصميمي مي‌‌گيرد.

در خط دفاعي نصرتي با پيشنهاد جدي تراكتورسازي مواجه است و پولادي نيز در صورتي كه فتح‌اله‌زاده در استقلال بماند به تيم سابقش باز مي‌گردد. شيث هم از سكوت باشگاه در برابر مصاحبه بنگر و سيدجلال حسيني ناراحت است، بنابراين پرسپوليس در اين خط بيشترين ريزش را دارد و اين در حالي است كه مي‌گويند: بنگر و سيدجلال تنها براي بالا بردن رقم قرارداد فصل بعد خود آن مصاحبه را انجام داده‌اند و نيت‌شان در خصوص حضور در پرسپوليس جدي نيست.

در خط مياني زارع دوستدار بازگشت به انزلي است. بادامكي با پيشنهاد نفت مواجه است و نوري نيز دنبال تيم مي‌گردد. در اين بخش از زمين، «رضا حقيقي» جدي‌ترين گزينه قرمزها است، پديد‌ه‌اي كه با فجر شيراز قرارداد دارد و فجري‌ها با جدايي‌اش موافقت نكرده‌اند! حسين ماهيني يكي ديگر از گزينه‌هاي پرسپوليس است، بازيكني كه قابليت بازي در دو خط مياني و دفاعي را دارد، اما سردار براي جذب او رقيب سرسختي چون سپاهان را پيش رو مي‌بيند، رقيبي كه به گفته رويانيان «بعد از  كسب اطلاع از مذاكره قرمزها با ماهيني، با پيشنهاد مالي سنگين‌تري به سراغ اين گزينه ملي‌پوش رفته ‌است.»

مهدي كياني نيز براي آمدن به پرسپوليس منتظر روشن شدن تكليف قلعه‌نوعي با تراكتورسازي است!

خلعتبري، انصاري‌فرد، فونيكه‌سي و ادينهو هم گزينه‌هاي پرسپوليس كهكشاني در خط حمله هستد، بازيكناني كه تماس با باشگاه را تكذيب نمي‌كنند، با اين حال از بين اين 4 گزينه خلعتبري و فونيكه و ادينهو با چند پيشنهاد از سوي تيم‌هاي عربي مواجهند و انصاري‌فرد هم نمي‌داند از ميان استقلال، اروپا و پرسپوليس به كدام پيشنهاد پاسخ مثبت بدهد.

تنها مهاجمي كه با قرمزها قرارداد داخلي بسته محمد قاضي است، بازيكني كه قلعه‌نوعي و ابراهيم‌زاده از او خواسته‌اند دست نگه دارد تا شايد فوتبالش را در نفت يا استقلال ادامه دهد، بنابراين فعلا پرسپوليس رويايي يك خيال است و تا تبديل به واقعيت راهي طولاني را در پيش دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com