مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


بي‌‌نام

 

90: جناب آقاي رسولي‌نژاد معاون محترم وزير ورزش و جوانان و رئيس هيات‌مديره استقلال روز گذشته به يكي از خبرگزاري‌ها حرف‌هايي گفت كه جاي نقد فراوان دارد. ايشان گفت چرا استقلال 14 ميليارد هزينه كرده است؟ ايشان گفت چه عيبي دارد كه مديرعامل هم مثل بسياري از پست‌هاي ديگر مازندراني باشد؟

ايشان به نكات ديگري هم اشاره كرد كه همگي جاي بحث و بررسي دارند و پاسخ برخي از آنها كاملا روشن است به عنوان مثال بايد از آقاي رسولي‌نژاد بپرسيم كه مگر استقلال در ليگي كه برخي تيم‌هاي آن 20 ميليارد هزينه مي‌كنند بايد چقدر هزينه كند؟ همين پرسپوليس و همان سپاهان چقدر هزينه كرده‌اند؟ اما هدف ما از اين مقال و آن حرف‌‌ها هيچ‌كدام از اينها نيست، بلكه يك نكته بسيار بزرگ و اشتباه تاريخي آقاي رسولي‌نژاد است كه سعي داريم چند خط در موردش بنويسيم و آن اين جمله است: «پرسپوليس را هم كه سه بر صفر برديم آنها كلي مصدوم داشتند!»

اين حرف به خودي خود نبايد از سوي رئيس هيات‌مديره استقلال گفته شود حتي اگر درست باشد.

در واقع اين حرفي است كه شايد رويانيان بايد مي‌گفت يا رئيس هيات‌مديره پرسپوليس.

جناب معاون وزير انگار نمي‌داند كه در پست رياست هيات‌مديره استقلالي نشسته كه 30 ميليون هوادار را زير مجموعه خود دارد.

نكته اما اينجاست كه پيش از ورود آقاي رسولي‌نژاد و اعضاي محترم هيات‌مديره، استقلال سال گذشته دو بار پرسپوليس را شكست داد. پس از آن هم در ديدار رفت 2 بر صفر پرسپوليس را شكست داد كه اين شد 3 بار. بار چهارم پيروزي 3 بر صفر در جام‌حذفي بود و نهايتا باخت 3 بر 2 كه اگر معيار آقاي رسولي‌نژاد را در مورد مصدوم‌ها در نظر بگيريم بايد تاكيد كنيم كه اين باخت هم در شرايطي رخ داد كه استقلال 5 بازيكن اصلي خود را به دليل مصدوميت و محروميت در اختيار نداشت.

آيا پيروزي‌هاي قبلي هم حرف‌وحديث داشت؟ اما بحث باز هم همان است كه نوشتيم.

جناب رسولي‌نژاد! شما رئيس هيات‌مديره استقلال هستيد نه پرسپوليس و بايد مراقب دل هواداران تيم خودتان باشيد. آنها دوست ندارند پيروزي‌هاي‌شان آن هم با نتيجه 3 بر صفر لوث شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com