مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


آرش نوعدوستي

90: سيدمهدي رحمتي سنگربان ملي پوش استقلال روز بدي را مقابل سپاهان پشت‌سر گذاشت. چه از لحاظ فني كه 2 گل دريافت كرد و چه از لحاظ مسائل جانبي!

زماني كه استقلال توانست نسف‌قارشي ازبكستان را شكست دهد و حريف سپاهان شود، كري‌هايي بين سپاهاني‌ها و استقلالي‌ها در گرفت. مربي با مربي، بازيكن عليه بازيكن! اما رحمتي در تمرينات تيمش براي بازي با سپاهان از هم‌تيمي‌هايش درخواست كرد جواب كري‌هاي سپاهاني‌ها را ندهند.

قصه از كجا شروع شد؟

در روز بازي و درست دو ساعت قبل از آن و در شرايطي كه فولادشهر كاملا پر شده بود، هواداران سپاهان شعارهايي عليه رحمتي سر دادند. جالب است بدانيد از استقلالي‌ها فقط رحمتي بود كه مورد لطف اصفهاني‌ها قرار مي‌گرفت! البته با ورود عليرضا مرزبان مربي سپاهان پرويز مظلومي هم مورد عنايت قرار گرفت و مرزبان نيز هواداران تيمش را براي تشويق بيشتر تحريك كرد.

در اين ميان و هنگام گرم كردن بازيكنان دو تيم درست 30 دقيقه قبل از بازي شعارها عليه رحمتي شدت گرفت. هواداران سپاهان فراموش كرده بودند كه رحمتي زماني پيراهن سپاهان را بر تن كرده بود. اين شعارها كه از سه طرف ورزشگاه فولادشهر به وضوح شنيده مي‌شد، تاثير منفي روي اعصاب و روان رحمتي داشت و از قيافه سنگربان ملي‌پوش اين مسئله كاملا مشهود بود.

رحمتي گفت تعويضم كنيد

با آغاز سوت بازي باز هم هواداران سپاهان ول‌كن رحمتي نبودند و شعارهاي خود را عليه او ادامه دادند. كم‌كم كار به توهين و ناسزا هم كشيده شد. عجيب اين كه هيچ كس از سپاهان عكس‌العملي نشان نداد تا هواداران آرام شوند.

آنهايي كه در ورزشگاه بودند به عينه ديدند كه بعد از به ثمر رساندن گل دوم سپاهان، هواداران دست از سر رحمتي برنداشتند. رحمتي از كادرفني خواست تا تعويضش كنند اما درخواست او مورد موافقت كادرفني قرار نگرفت.

در اين ميان حنيف عمران‌زاده مدافع تنومند استقلال مانع انجام اين كار شد و با بوسيدن روي رحمتي از او خواهش كرد به بازي ادامه دهد. اما رحمتي ديگر طاقت شنيدن دشنام‌ها را نداشت.

رسيده بود بلايي...

با سوت پايان نيمه اول رحمتي اعتقاد داشت مرزبان عامل اصلي تحريك تماشاگران است و قصد داشت به طرف او حمله كند اما بازيكنان دو تيم استقلال و سپاهان مانع اين كار شدند و سيدجلال حسيني با گرفتن رحمتي او را از درگيري دور كرد و با گذاشتن دست خود روي دهان رحمتي مانع از دشنام دادن او شد.

رحمتي در رختكن فشار سنگيني را تحمل مي‌كرد و سپس با گفتن جمله «من در نيمه دوم بازي نمي‌كنم» گريه كرد. بازيكنان، مربيان و حتي فتح‌اله‌زاده او را دلداري دادند تا دوباره در نيمه دوم به ميدان برود و بالاخره رحمتي كه كمي آرام شده بود راضي شد بازي كند اما شعار هواداران زردپوش سپاهان همچنان ادامه داشت البته با اين تفاوت كه در نيمه دوم مرزبان و سيدصالحي از تماشاگران درخواست مي‌كنند تا فحاشي نكنند، با اين حال سپاهاني‌ها ول‌كن نبودند.

دلداري به عقاب

بازي تمام شد و رحمتي نيز از سوي چند سپاهاني مثل نويدكيا، سيدصالحي و سيدجلال حسيني مورد دلداري قرار گرفت. البته كرانچار و خود عليرضا رحيمي نيز وارد ماجرا شدند. رحمتي نيز هنگام خروج از زمين بازي با دست خود به مرزبان اشاره كرد و او را عامل اصلي اين جنجال دانست.

تنها در اتاق!

رحمتي بعد از خروج از رختكن اصلا حال و روز خوبي نداشت و با عذرخواهي از خبرنگاران و گزارشگران سوار اتوبوس استقلالي‌ها شد. كاروان استقلال در نيمه‌هاي بامداد روز چهارشنبه به هتل كوثر اصفهان محل اقامت خود رسيد و رحمتي سريعا به اتاقش پناه برد. رحمتي صبح ديروز كه در فرودگاه اصفهان به همراه كاروان استقلال قصد بازگشت به تهران را داشت در گوشه‌اي آرام نشسته بود و با IPAD خود مشغول بود. زماني كه تيم به تهران رسيد، رحمتي با بازيكنان و اعضاي كادرفني استقلال خداحافظي كرد. رحمتي كه روحيه خود را بازيافته بود با لبخندي آرام سعي كرد آن اتفاقات را فراموش كند. او به آينده فكر مي‌كند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com